Laik si může snadno myslet, že je podnikání s využitím internetu coby prostředníka obchodních transakcí hračka. Pořídit si dnes nějaké internetové stránky je hračka, na těchto něco uveřejnit je ještě snadnější, a na internetu je dnes a denně tolik uživatelů z celého světa, že to by v tom byl čert, aby se nenašli zákazníci.
Jenže on v tom nějaký ten pomyslný čert je. Jsou jak podnikatelé, které neustále navštěvují na jejich webech dost početní zákazníci, dávající jim šanci si vydělat, tak i ti, po nichž ani pes neštěkne a chcíp u nich pes.
Ti první si vystačí zpravidla sami. Když se umí o své podnikatelské úspěchy postarat, nepotřebují nikoho, na koho by se obraceli se žádostmi o pomoc. Jejich podnikání vzkvétá a o nic víc tu nejde. Ale co ti druzí? Když o ně není projevován dostatečný zájem, nemají si přece šanci vydělat. A když se nevydělává, nemá podnikání smysl a budoucnost.
Ti posledně zmínění s tím pochopitelně musí něco udělat. Musí najít řešení, jak se dostat do povědomí a na oči lidí, o které jakožto o zákazníky jde. A protože dotyční podnikatelé obvykle netuší, v čem jsou příčiny jejich problémů, je u nich nesmírně důležitá SEO analýza následovaná kvalitní optimalizací pro internetové vyhledávače. Protože jenom s pomocí dokonalé optimalizace se dá prosadit v internetových vyhledávačích, a jenom weby, které jsou vyhledávači nejlépe hodnocené, tedy mají předpoklady k tomu, aby přinášely svým provozovatelům zisky a jiné žádoucí výhody.
Takovou analýzu pak má zařídit samozřejmě jedině zkušený SEO expert. Slíbit by ji vám sice určitě dokázal kdekdo, ale jenom opravdový znalec optimalizaci pro internetové vyhledávače rozumí a zajistí tak málo navštěvovanému webu žádoucí změnu k lepšímu. Která nesmí být polovičatá, má-li se podnikání začít dařit. Což se samozřejmě má. Protože neúspěšný byznys není k ničemu.