Jsou kanceláře, které mají velikost letiště. Jedná se o kanceláře prestižních a úspěšných firem. Třeba v takové kanceláři generálního ředitele by se mohli pořádat taneční hodiny pro starší a pokročilé. Ovšem na straně druhé najdeme kanceláře, které vypadají spíše jako malé kumbálky. Z toho vyplývá jedna skutečnost a totiž, že úložné prostorynám nechybí jen doma, ale i v kancelářích. Většina firem musí šetřit na každém kroku.
Z tohoto důvodu je nutné minimalizovat pravidelné náklady na co nejnižší částku, aby bylo možné je uhradit i v dobách, kdy se zkrátka a dobře příliš nedaří. Jsou firmy, které profitují v podstatě jen několik měsíců v roce, ale musí každý měsíc vést agendu.
Řídit firmu není snadné
Řídit firmu z malé kanceláře rozhodně není žádné blaho. A zvláště, když máte spoustu potřebných propriet jako například šanony, fax, telefon, počítač, odborné manuály a další. Může se pak docela snadno stát, že v takové kanceláři nebude k hnutí. A co teprve pracovat tam. A v neposlední řadě, pracovní prostředí by mělo být také útulné a příjemné.
Samozřejmě není nutné propadat pocitům beznaděje. Vše je o efektivním rozmístění. To znamená získat co nejvíce úložného prostoru na minimu místa. Umět využít i zdánlivě nevyužitelné prostory jako například rohy a podobně. To znamená, že je rozhodně na místě investovat do kvalitního kancelářského nábytku.A pak samozřejmě udržovat v kanceláři vzorný pořádek. To znamená to, co aktuálně nepotřebujete, nemá v kanceláři co pohledávat.
Samozřejmě většinu dokumentů musíte po dobu několika let archivovat z důvodu různých kontrol a podobně. Je třeba počítat s jednou místností navíc, která bude sloužit jako archív, což Vám umožní, abyste měli co nejvíce volného prostoru v kanceláří. Rovněž vybavení archivu je velmi důležité. Kvalitní regály, které mají vysokou nosnost a kde se toho opravdu hodně vejde.